FAQ

Hier vindt u de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Als het antwoord dat u zoekt niet beschikbaar is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Problemen met mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren of de inhoud aan te passen. Om een snelle levering te garanderen, worden orders snel verpakt en zijn wijzigingen kort na het plaatsen van de order niet meer op tijd te verwerken.

Uiteraard kun je het pakket na ontvangst retourneren en je geld terugkrijgen. Het retourneren van online bestellingen in een van onze winkels is niet mogelijk. Voor orders buiten de Benelux is de verzendtijd langer en daarom wellicht mogelijk om te annuleren. Stuur ons een mailtje via info@ulujewelry.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Ik heb een defect/ verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Neem in het geval van een beschadigd of defect artikel direct contact met ons op via info@ulujewelry.nl en stuur een foto van het artikel en het order nummer mee. Wij sturen dan een retourlabel, waarmee je de bestelling op onze kosten aan ons kunt retourneren. We zullen proberen om het artikel te repareren of wij maken een terugbetaling in orde.

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Als een bestelling incompleet is geleverd, kan het zijn dat er een deellevering heeft plaatsgevonden. Bekijk de pakbon waarop vermeld staat of de bestelling gedeeltelijk is geleverd.

“Een deellevering kan gebeuren wanneer een artikel momenteel uitverkocht is, maar nog wel te koop was. Mocht dit het geval zijn, dan ontvang je een e-mail waarin je wordt ge├»nformeerd over de status van de bestelling, of het product volgt op een later tijdstip of je krijgt je geld terug.

Als je een artikel als pre-order hebt besteld, samen met artikelen die al op voorraad waren, worden deze later geleverd. Op de productpagina van het artikel wordt aangegeven wanneer het artikel wordt verzonden.

Ik heb problemen bij het uitchecken, wat moet ik doen?
Als er problemen zijn bij het afronden van de bestelling of het voltooien van de betaling, raden we aan de browser te sluiten en opnieuw te starten.

Het kan ook zijn dat je de bestelling niet kunt afronden omdat iemand anders zojuist het laatste artikel heeft besteld. Als de browser lange tijd open is geweest, kun je proberen de pagina te vernieuwen om te controleren of het item nog steeds beschikbaar is.

Als je nog steeds problemen hebt met het voltooien van je bestelling, neem dan contact met ons op via info@ulu-jewelry.nl.

Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via de mail, info@ulu-jewelry.nl.

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spamfolder is terechtgekomen of dat er een onjuist e-mailadres is ingevoerd.

Is het mogelijk om mijn bestelling cadeau te laten inpakken?

Ja dat is mogelijk! Geef het even aan in het bericht gedeelte bij je bestelling, dan pakken wij het graag voor je in!”

Kan ik een factuur voor mijn bestelling ontvangen?
Als je een handelsfactuur nodig hebt voor je bestelling, stuur dan een e-mail met je bestelnummer naar info@ulu-jewelry.nl. Wij kunnen dan een factuur sturen.

Kan ik ook online een cadeaubon bestellen?
“Ja! De E-giftcard is te verzilveren in het daarvoor bestemde vakje in de checkout. Met de code in jouw e-mail wordt het totaalbedrag in jouw winkelmandje automatisch aangepast.”

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat kan ik doen?
Als je je bestelling na de geschatte tijd niet hebt ontvangen, raden we je altijd aan om de tracking van je pakket te controleren.

Als het pakket is gemeld bij de koerier, maar nog niet is verzonden, zijn we nog steeds bezig je bestelling in te pakken en zo snel mogelijk te laten verzenden.

Kan ik mijn pakket bij iemand anders laten bezorgen?
Dat kan natuurlijk, vul bij het afrekenen het adres van de ontvanger in als ‘verzendadres’ en zet je eigen gegevens onder ‘factuuradres’. De trackinginformatie van het pakket wordt naar je verzonden, zodat je de bestelling kunt volgen.